12 August 2014

Summer Time


Good evening loves! After a short break  here on blog, I came back with a new outfit post. This one is special because I worked on the lasts days trying to create again something new, fresh and fashionable for you. 
So, beside the fact that I completely adore the entire outfit because it is comfy and I see myself somewhere, at a lake fancy party when I look at this pictures, I have to say that the newcomer is this pair of wide leg pants. Their silky fabric combined with the fact that are not skinny makes them the most perfect pair of pants and even more because they covor my entire feet ( I have a real problem with this ). Because of my high heels addiction, of course this pair of pants is not suitable for flats, but I`m thinking of another one, maybe another color haha, what do you say?

So I will leave you now because there are some other pictures that are just waiting for me with other new items and I have to prepare them too for tomorrow.

I hope you like it and can`t wait to hear your impressions
Have a wonderful night
Kisses, Manuella ♥


 I was wearing: Blouse: Here
Wide Leg Pants: My own design( you can also order them ♥),
Bag: Dasha,
Heels: Zara






9 comments:

  1. foarte frumoasa tinuta,eleganta si feminina!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sincer e oribila tinuta,nu cred ca aici tine de gusturi,deja cred ca se uita lumea stramb la tine cand iesi asa pe strada.te face si foarte grasa! oricum,la cate tinute frumoase ai avut,nu mi se pare grav sa ai alegeri neinspirate din cand in cand,doar ca sper ca o sa iti dai seama ca nu te avantajeaza si nu o sa mai umbli asa :( cu drag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti apreciez parerea insa in moda totul tine de gusturi si de viziune :) Genul acesta de pantaloni "wide leg pants" nu au aparut astazi si ideea lor nu este nici pe departe de a face o persoana grasa sau de a intoarce priviri "strambe" pe strada.
      In primul rand ei te fac sa pari mult mai inalta fiindca iti ascund tocurile si iti lungest astfel si picioarele. In cazul meu, sunt facuti dintr-un material lejer si fluid ce imi arata in timpul mersului adevarata dimensiune a piciorului. In plus pot fi usor asociati si cu o fusta/pantalon care ofera acelasi efect.de aici putem continua, cum ca o fusta lunga nu te face sa pari mai gras etc.
      I think I have a point now.

      Apreciez sfaturile si ideile voastre! Fiecare este liber sa faca ce doreste si sa aibe gusturi proprii. Insa as dori sa fie si fondate :D

      Iti multumesc

      Delete
  3. great photos! I really like the pants

    http://www.aboutacloset.com/

    ReplyDelete
  4. Iti sta genial. Nu e obligatoriu sa placa la toata lumea, de asta sunt alegeri personale. Felicitari Manu, pentru idee. Imi place foarte mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti placa ♥ Acum am intrat si am vazut toate comentariile si am raspuns si "anonimului" :)) Pentru ca rareori, parerile negative au nume. Este vorba de alegeri personale si nu numai din punctul meu de vedere: este vorba de documentare, de stil si de asemenea de viziunea fiecaruia :D

      Te pup draga mea ♥

      Delete
  5. Oh purely fabulous, what a divine outfit.

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)